IPB


Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> parlez vous francais? :/
brataccas
post Jul 4 2011, 14:03
Post #1


The One and the Only!
***

Group: Members
Posts: 52
Joined: 12-November 06
From: Scotland
Member No.: 35



sry for speaking english but I really need help if theres anyone in here that is willing to translate a paragraph for me (from french to english)

its:

QUOTE
Bonjour à tous,
De nettes améliorations sont apportées et je dirais même que les bugs deviennent plus rares. Un petit moins pour le mode carrière, j'ai réussi 19 sur 20, mais les chiffres fantaisistes d'interdictor et des 9 septiternelles premiers nous priverons surement même d'une 10 ième place. En voulant gagner diu temps, on se retrouve ave des -10000.....rire. c'est pas grave, l'essentiel est de s'amuser. Pour les minimum d'un pc, multiplez tout par 4, même par 8, sinon, vous ferez 1 m par secondes en saccades. Un conseil, réservez un DD pour ce simulateur et installez les autres jeus sur un autre disque. Mais je confirme que c'est le meilleut similateur de train. Certes chère, mais....La qualité à un prix et la communauté nous concocte des belles choses gratuites...Longue vie à RW.


any help would be massively appreciated sad.gif

(RW = Railworks)

merci....


--------------------
Is king homer cheeky?
 
Quote Post
CoPèTe
post Jul 6 2011, 20:30
Post #2


Member
Group Icon

Group: Moderators
Posts: 192
Joined: 19-October 06
Member No.: 9



Bon, voilà toujours une traduction approximative et rapide

CITATION
Hello everybody,
Reals improvments have been made, and i would say that bugs are getting rarer. Regarding the career mode, i achieved 19 out of 20, but the crazy figures of interdictor and the 9 perpetual firsts will surely prevent of from accessing even the 10th place. Aiming to save time, you get -10 000... lol
It doesn't matter, the main thing is having fun. Regarding the mininum system requirments, multiply it by 4 or 8, if not, you will make 1m per sec jerkily. A piece of advice, reserve a hard drive for the simulator and install other games on other disk, but i confirm it is the best train simulator... It is expensive but quality has a price and the community is preparing very beautiful thing for free. Long life to RW


En espérant que ça aide...


Tu es vraiment cheeky en tout cas boppin2.gif


--------------------
"Il n'y a que 2 choses infinies dans le monde: la taille de l'Univers et la connerie humaine; et encore, je ne suis pas sûr pour la première"(Albert Einstein)
"Travaillons dans la gaieté et nous continuerons d'être heureux"(Babar, roi des éléphants)

IPB Image

...CoTe...

Règlez vos montres...
Fournisseur officiel de cadenas...IPB Image

"CoPèTe wins international recognition and respect" -D@V£- ...
 
Quote Post

Fast ReplyReply to this topicStart new topic
3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 30th March 2024 - 09:33